Stanislav Zabadal

Dostal jsem do vínku neutišitelnou touhu po poznání, snahu měnit věci k lepšímu a vytrvalost. Tato kombinace vlastností mne nutí přijímat nové výzvy, které jsou v očích ostatních mnohdy předem ztracené. Kdo však jednou poznal ten skvělý pocit, když se firma začne hýbat správným směrem, jistě chápe moje nadšení.

Kočování po zkušenostech

Vystudoval jsem VUT Brno, FT ve Zlíně, obor plastikářská technologie. Později jsem si doplnil vzdělání dalším studiem, konkrétně UK-MBA na VUT Brno / Nottingham Trent University Velká Británie. Po několikaletém působení na vysoké škole jsem se v roce 1993 rozhodl opustit akademickou půdu a odejít do průmyslu. Během své profesní praxe jsem pracoval téměř výhradně pro nadnárodní výrobní společnosti. Nejdříve to bylo na technických pozicích, následně pět let na pozici obchodního ředitele. Od roku 2000 jako ředitel výrobního závodu a následně generální ředitel společnosti. Specializoval jsem se na restrukturalizaci, následnou stabilizaci a posléze strategický rozvoj firem.

Každá pozice s sebou přinášela nové výzvy i nároky. Jednou z nich bylo i časté stěhování v rámci České republiky a roční působení na projektu v Maďarsku. Měl jsem štěstí, protože moje tolerantní rodina absolvovala kočování po hvozdech českých společně se mnou. Zpočátku bylo nutné se především naučit řemeslo, tedy pochopit zákonitosti fungování „živého organismu“, kterým firma každopádně je a následně ji ovlivňovat žádoucím směrem. Svoje dvacetileté zkušenosti jsem postupně zhmotnil do jednoduchého souboru pravidel a podkladů, tedy systému řízení, který používám pro stabilizaci a rozvoj firem.

Z korporací do malého a středního podnikání

Rok 2013 přinesl významný zvrat v mém profesním životě. Rozhodl jsem se, že opustím svět nadnárodních korporací a budu pracovat pro malé a střední firmy. Stabilní a fungující malé a střední firmy jsou z mého pohledu základem stabilní občanské společnosti. Dávají lidem práci v místě svého působení, jsou vysoce společensky odpovědné, neodstěhují se na druhý konec světa. Mají silnou vůli po úspěchu a mnohdy vysoký potenciál dalšího rozvoje. Jsou plné pracovitých lidí, zajímavých nápadů i života. Často potřebují pouze pomoci s řemeslem, konkrétně se systémem řízení firmy. Potřebují dovést firmu do stability tak, aby se následně mohla rozvíjet.

V současné době pracuji jako lektor a interim manažer. Zaměřuji se na stabilizaci firem. To obnáší jejich strategický rozvoj, řízení životního cyklu, řešení nástupnictví a exit z firmy. Současně předávám svoje zkušenosti prostřednictvím školení. Mojí ambicí je naučit ostatní řemeslo „řízení firmy“. Každý, kdo absolvoval libovolné školení, ví, jak je obtížné nabyté vědomosti začít používat v praxi. Proto v rámci projektů ve firmách nejen školím, ale také aktivně působím. Propojuji svět praxe a teorie. Pracuji s jednotlivci i týmy a společně se učíme, budujeme jednoduchý systém řízení šitý firmě přímo na míru a vzděláváme se společnou prací. Po určité době jsou lidé schopni nabyté vědomosti aplikovat samostatně, bez jakékoli vnější podpory. Firma se stává stabilní.

 

Moje motto:

„Když spojíme zdravý rozum, znalosti a nadšení, dokážeme nevídané věci“.



LinkedIn profil

Kontakty

Tel.: +420 739 428 854

E-mail: info@co-pilot.cz

Fakturační údaje

SHINE Consulting s.r.o.

Oulehla 443, Pozořice 664 07

IČ: 253 18 292, DIČ: CZ 253 18 292

+420 515 533 362


Společnost je zapsána v obchodním rejstříku vedeném u KS v Brně, oddíl C, vložka 24686

Napište nám dotaz

Nebo nám zanechte svůj kontakt a my se vám co nejdříve ozveme.